Назад
Інклюзивне навчання як один із компонентів соціалізації дітей з особливими освітніми потребами
Адаптувати освітнє середовище для дітей з ООП та сприяти їхньому всебічному розвитку – пріоритетні цілі регіону, над якими працюють у закладах освіти та інклюзивно-ресурсних центрах. Останніх в області 16. Крім цього, понад 1300 дітей протягом минулого навчального року відвідували 711 інклюзивних класів у школах та 222 інклюзивні групи в дитячих садках.
«Корекційно-розвиткові заняття фінансуються за рахунок державної субвенції. Першу частину коштів громади Чернігівщини вже отримали. Ідеться про понад 7 млн грн (з урахуванням залишків попередніх років), які спрямували на оплату занять та придбання засобів корекції. Другу частину грошової допомоги очікуємо отримати у вересні", – розповів Юрій Музика, начальник Управління освіти і науки Чернігівської ОДА, під час наради, що пройшла під керівництвом заступниці міністра освіти і науки України Євгенії Смірнової.
Назад |