Назад
ВзаємоДіЯ = Заклади дошкільної освіти + батьки та діти + Міністерство освіти і науки України + Український інститут розвитку освіти + ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» + ЮНІСЕФ
22 лютого 2023 року ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» підписано проєкт з ЮНІСЕФ: «Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні».
Проєкт реалізує ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» за підтримки Міністерства освіти і науки України, Українського інституту розвитку освіти, голів відокремлених підрозділів Асоціації.
Проєкт триває з 23 лютого до 23 вересня 2023 року.
Мета проєкту: збільшення кількості дітей, які мають доступ до формальної або неформальної освіти, включаючи ранній розвиток; підтримка отримання дітьми дошкільного віку освіти в умовах війни через розвиток педагогів та надання консультацій батькам; сприяння наданню дошкільних послуг у змішаному форматі дітям, зокрема у районах, де закриті дошкільні заклади, а також мобілізації батьків, інформуванню та навчанню з метою забезпечення безперервності розвитку, навчання дітей вдома.
Очікувані результати проєкту:
- діти дошкільного віку, зокрема старшого дошкільного віку (5-6 років), отримають доступ до удосконаленої домашньої освіти та розвиваючих заходів;
- діти з числа внутрішньо переміщених осіб матимуть доступ до безпечного освітнього середовища;
- батьки зможуть швидше адаптуватися до умов дошкільного закладу, організувати діяльність дітей в домашніх умовах, спрямовану на виконання Базового компонента дошкільної освіти;
- діти отримують користь від змішаної форми організації освітнього процесу, яка включає очне відвідування дітьми закладів та дистанційну підтримку батьків і дітей вдома.
Довідково:
Регіональними тренерами проєкту від Чернігівської області обрано: Кутеньову Наталію Борисівну, консультанта Центру професійного розвитку педагогічних працівників Чернігівської міської ради, та Першину Олену Миколаївну, вихователя-методиста закладу дошкільної освіти №60 «Чебурашка» Чернігівської міської ради.
Назад |