Назад
За підтримки Міжнародного благодійного фонду
Parimatch Foundation, Чернігівської обласної військової адміністрації та Експертів Ізраїльської Коаліції Травми відбулось навчання практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів Чернігівської області
3 жовтня 2022 року відбулася онлайн-зустріч з підбиття підсумків навчання практичних психологів інклюзивно-ресурсних центрів Чернігівської області за програмою «Навчальний курс з основ самодопомоги та допомоги іншим».
З вітальним словом до учасників заходу звернулася Олена Соронович, заступник начальника Управління освіти і науки Чернігівської обласної військової адміністрації; Анжела Фокіна, операційна директорка Parimatch Foundation, підсумувала результати навчання та подальше практичне використання навчального курсу у роботі фахівців інклюзивно-ресурсних центрів; рефлексію від учасників онлайн-навчання висловили Людмила Гальонка, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти; Тетяна Макуха, директор «ІРЦ» Носівської міської ради; Іванна Сизоненко, директор «ІРЦ» Ічнянської міської ради.
Навчання проходило від 7 до 19 вересня 2022 року за підтримки Міжнародного благодійного фонду Parimatch Foundation, Чернігівської обласної військової адміністрації та Експертів Ізраїльської Коаліції Травми для 30 практичних психологів з 16 інклюзивно-ресурсних центрів Чернігівської області. Усього відбулось 6 сесій тренігових занять, що проходили в онлайн-форматі.
Навчання проводили досвідчені сертифіковані тренери: Денис Денисенко, магістр управління охороною здоров’я, сертифікований гештальт-терапевт, організатор гуманітарної допомоги населенню у кризових ситуаціях, та Ріта Габай, Експертка Ізраїльської Коаліції Травми, клінічний психолог, психолог системи освіти.
У ході тренінгу обговорювали актуальні теми, серед яких освіта дітей з особливими освітніми потребами, особливості діяльності інклюзивно-ресурсних центрів в умовах воєнного стану, співпраця інклюзивно-ресурсних центрів та закладів освіти в організації системного психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та алгоритм проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, які знаходяться за кордоном та на тимчасово окупованих територіях.
Учасники отримали практичні навички допомоги у кризових ситуаціях та роботі з травмою у дітей та дорослих, а також сертифікати та подарунки, які будуть адресно передані до кожного інклюзивно-ресурсного центру.
Назад |