Анонси
     

     






           
           

          Назад

          3 та 4 лютого 2024 року відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із правознавства, географії та французької мови

           

          3 лютого 2024 року – було проведено Всеукраїнську учнівську олімпіаду з правознавства. В інтелектуальному змаганні взяли участь 27 команд із 30 територіальних громад та Чернігівського обласного наукового ліцею Чернігівської обласної ради. П’ятдесят здобувачів освіти 9-11 класів  протягом чотирьох годин демонстрували свої знання з правознавства.

          Учасники виконували тестові завдання; розв’язували юридичні задачі; розкривали положення законодавства щодо особливостей кримінальної відповідальності неповнолітніх, майнових прав і обов’язків батьків та дітей; характеризували конституційні права, свободи та обов’язки громадян України.

           

          4 лютого –відбулися Всеукраїнські учнівські олімпіади з географії та французької мови.

          Учасниками олімпіади з географії стали 101 учень 8–11 класів від 33 команд області, до складу яких увійшли школярі з 30 територіальних громад, 2 закладів освіти обласного підпорядкування та Приватного підприємства «Приватний заклад освіти «МудрАнгелики». Протягом 4-х годин учні закладів загальної середньої освіти області виконували теоретичні задачі, завдання практичної спрямованості та тестові завдання.

          У Всеукраїнській учнівській олімпіаді з французької мови взяли участь команди міст Ніжина, Чернігова, Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Вісім здобувачів освіти  демонстрували свої знання з іноземної мови.

          Цьогоріч завдання олімпіади складалися з 2 турів - читання та творчої письмової роботи. Перевірку рівня сформованості навичок розуміння текстів художньо-публіцистичного жанру було здійснено на основі завершених за сюжетом та змістом творів (у кожному класі по 5 текстів). Учасники олімпіади мали виконати завдання, які передбачали визначення правильності/неправильності твердження; вибір однієї правильної відповіді за тестом множинного вибору; встановлення логічної відповідності викладення тексту; заповнення пропусків  лексичними одиницями відповідно до контексту; знаходження контекстуальних синонімів. Формат завдань творчої письмової роботи передбачав розгорнуте та аргументоване висловлювання учасників відповідно до комунікативної ситуації. 

           

          Завдання з олімпіад були укладені предметно-методичними комісіями відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України та з урахуванням рівня складності завдань ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів.

           

          Бажаємо учасникам успіхів, натхнення, творчих звершень та інтелектуального зростання.

          Ваші здобутки наближають Україну до Перемоги!

           

           

          Назад

           

          Офіційна сторінка

           

           
           

           
           

           
           
           
           
           
          http://www.sqe.gov.ua/index.php/uk-ua/