Анонси
     

     






           
           

          Назад

          Керівнику закладу освіти необхідно забезпечити заходи за такими основними напрямами:

           

          • Підготовка приміщення і території закладу до початку навчального року відповідно до умов протипожежної безпеки, охорони праці та санітарно-гігієнічних умов.
          • Підготовка приміщення і території закладу до забезпечення протиепідемічних заходів.
          • Визначення і затвердження тимчасового порядку організації освітнього процесу в період карантину.
          • Технологічне забезпечення процесу очного, а в разі потреби - змішаного або дистанційного навчання.
          • Інформування всіх учасників освітнього процесу про особливості освітнього процесу під час карантину.
          • Організація індивідуальної підтримки дітей з особливими потребами та дітей із вразливих груп.
          • Налагодження постійного підвищення кваліфікації вчителів.

           

          Додатково слід звернути особливу увагу на такі заходи:

           

          • Визначення кількості учнів, які можуть одночасно перебувати в усіх наявних приміщеннях і на території закладу із забезпеченням соціальної дистанції, відповідно до нормативів; у разі потреби – прийняття рішення щодо необхідності поділу на групи для почергового очного навчання, запровадження позмінного навчання або почергового навчання певних класів по днях.
          • Запровадження щоденника температури учня, до якого вписуються під контролем батьків показники ранкового вимірювання температури. За можливості, запровадження вимірювання температури при вході до школи.
          • З урахуванням епідемічної ситуації, специфіки закладу та наповнюваності школи і класів вибирати найбільш оптимальну форму організації освітнього процесу.
          • Розробка єдиних алгоритмів роботи, підходів, зрозумілих для всіх учасників освітнього процесу, та чітке інформування про них.
          • Вибір платформи і програмних продуктів для організації дистанційного навчання у закладі загальної середньої освіти. Проведення необхідних тренінгів учителів.
          • Забезпечення ефективної комунікації з батьками.
          • Роз’яснення учасникам освітнього процесу необхідності дотримання академічної доброчесності під час дистанційного навчання.
          • Організація підвищення кваліфікації вчителів щодо: цифрової грамотності; організації дистанційного і змішаного навчання з предмета; методики розробки дистанційного курсу; створення освітніх електронних ресурсів тощо. Навчання може бути реалізоване у межах підвищення кваліфікації як в інститутах післядипломної педагогічної освіти, так і в інших суб’єктів підвищення кваліфікації.

          Назад

           

          Офіційна сторінка

           

           
           

           
           

           
           
           
           
           
          http://www.sqe.gov.ua/index.php/uk-ua/