Назад
Навчання тренерів інклюзивно-ресурсних центрів використанню сучасних діагностичних методик
Протягом 12-15 березня 2019 року в м. Києві відбувся перший етап навчання для тренерів, які в подальшому навчатимуть фахівців інклюзивно-ресурсних центрів використанню сучасних методик для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Навчання було організовано за підтримки Міністерства освіти і науки України та Фонду Порошенка.
Чернігівську область представляли Людмила Гальонка, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, Тетяна Круговець, практичний психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр №1» Чернігівської міської ради, та Микола Махній, практичний психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Чернігівської районної ради.
«Після проходження навчання фахівці зможуть стати сертифікованими тренерами та передавати знання вже своїм колегам в регіонах», – зазначив перший заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей.
Навчання передбачає кілька етапів. Під час першого етапу фахівці ІРЦ опановували теорію та вчилися практично працювати з 5-ма методиками:
- розладів аутистичного спектра «CASD»;
- діагностики розладу дефіциту уваги та гіперактивності «Conners-3»;
- для тестування невербального інтелекту і когнітивних здібностей «Leiter-3»;
- для тестування вербального інтелекту і когнітивних здібностей «WISC-IV – шкала інтелекту Векслера для дітей»;
- індивідуалізованого психоосвітнього оцінювання дітей із розладами аутистичного спектра «РЕР-3».
Надалі кожен учасник повинен скласти електронний іспит та протягом місяця виконати домашнє завдання на робочому місці. Це є обов’язковою умовою доступу слухачів до наступного етапу, який відбудеться в середині квітня цього року.
За результатами другої частини навчання та успішного проходження випускного іспиту учасники отримають кваліфікацію та посвідчення тренера. Це дасть їм право надалі вчити інших фахівців ІРЦ роботі з зазначеними методиками.
Бажаємо успіхів нашим фахівцям та успішного складання іспитів!
Назад |