Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації
    Анонси









          Назад

          Формування компетентностей обдарованої особистості в умовах реалізації завдань Нової української школи

          07 листопада 2018 року на базі ліцею № 15 м. Чернігова методистами відділу роботи з обдарованими учнями Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського проведено науково-практичний семінар «Формування компетентностей обдарованої особистості в умовах реалізації завдань Нової української школи».

          У заході взяли участь представники 20 районів, 4 міст, 28 об’єднаних територіальних громад, ліцеїв обласного підпорядкування, закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

          Із вітальним словом до учасників семінару звернувся ректор Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, кандидат філософських наук, доцент Анатолій Заліський; він також висвітлив питання модернізації освітнього простору в умовах закладу загальної середньої освіти.

          Із доповіддю «Підсумки та перспективи роботи з обдарованими учнями в закладах загальної середньої освіти області» виступила Вошкіна І.А., завідувач відділу роботи з обдарованими учнями ЧОІППО імені К.Д. Ушинського.

          Тему «Підвищення ефективності діяльності Малої академії наук учнівської молоді як центру координації науково-дослідницької роботи учнів» розкрила Лещенко Н.П., директор обласного комунального позашкільного навчального закладу «Чернігівська Мала академія наук учнівської молоді» Чернігівської обласної ради.

          Створення умов для розвитку інтелектуальних здібностей здобувачів освіти презентувала Жовтопляс О.І., директор ліцею № 15 міста Чернігова.

          У практичній частині семінару обговорено питання «Інноваційно-освітній простір навчального закладу як форми його розвитку». У трьох локаціях продемонстровано майстер-класи з інноваційних технологій роботи з обдарованими учнями: «Розвиток творчих здібностей ліцеїстів через упровадження медіаграмотності», «Формування природничо-наукових компетентностей шляхом залучення здобувачів освіти до дослідницької та пошукової діяльності», «Розвиток творчого потенціалу особистості шляхом упровадження мультимедійних та інших інноваційних освітніх технологій». Учасникам семінару презентовано музеї ліцею – осередки патріотичного виховання здобувачів освіти.

          Під час засідання освітньої майстерні «Формування компетентностей у здобувачів освіти шляхом залучення до інтелектуальних змагань» розглянуто питання:

          • «Створення обласної очно-заочної школи для обдарованих учнів «Юний математик» – осередку формування математичної компетентності»;
          • «Формування інформаційно-комунікаційної компетентності здобувачів освіти під час Всеукраїнських учнівських олімпіад із інформатики та ІКТ»;
          • «Підготовка школярів до участі у всеукраїнських учнівських змаганнях суспільно-гуманітарного напряму»;
          • «Компетентнісний підхід до укладання завдань інтелектуальних змагань із української мови та літератури»;
          • «Підготовка школярів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із іноземних мов як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності»;
          • «Інтелектуальні конкурси як форма розкриття творчих здібностей обдарованих учнів»;
          • «Залучення здобувачів освіти області до участі у Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіадах»;
          • «Державний супровід і підтримка обдарованих здобувачів освіти».

          Учасники заходу обмінялися досвідом та обговорили науково-методичні підходи до організації роботи з обдарованими учнями, набуття теоретичних та практичних навичок для подальшої діяльності, сприяння росту зацікавленості до проблем формування ключових компетентностей обдарованих учнів в умовах сучасного закладу освіти.

           
           

          Назад