Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації
    Анонси









          Назад

          Підведено підсумки створення проектів методичного контенту педагогічної творчості закладів професійної (професійно-технічної) освіти

          На виконання наказу Управління  освіти і науки «Про створення методичного контенту педагогічної творчості працівників професійно-технічних навчальних закладів Чернігівської області у 2017/18 навчальному році», з метою виявлення творчих педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти (https://goo.gl/cyoCnb), запровадження освітніх інноваційних технологій, обміну кращими методичними напрацюваннями організовано створення методичного контенту педагогічної творчості «Методична робота – як мотиватор розвитку майстерності та професійного успіху педагога в освітньому просторі» шляхом розроблення педагогічними працівниками проектів інноваційної діяльності за номінаціями:

          • «Сучасні форми національно-патріотичного виховання  молоді у закладах професійної (професійно-технічної) освіти» – 10 проектів;
          • «Прояв креативності за межами кваліфікаційних вимог до робітника» та «Реалізація виховної мети на уроках математично-технологічного змісту» – по 5 проектів;
          • «Ефективна реалізація моделей соціального партнерства» – 3 проекти;
          • «Сучасні форми волонтерського виховання молоді у закладах професійної ( професійно-технічної) освіти» та «Івент-технології  у позаурочній роботі» – по 2 проекти;
          • «Результативність превентивного виховання учнівської молоді» та «Педагогізація батьків учнівської молоді» – по 1 проекту;
          • «Номінація за власною тематикою» – 7 проектів.

          Із представлених 36 робіт, 23– виконані індивідуально та 13 –колективно.

          У наданих матеріалах розкриті приклади ефективного використання форм, методів та моделей організації відповідних напрямів роботи. Тематика та типологія проектів – різноманітна. Домінуюча кількість це дослідницькі, пошукові,інформаційні проекти. Робота над проектами сприяла формуванню вміння самостійно визначати мету та досягати її. Педагоги отримали досвід опанування технології проектної діяльності, тим самим створився простір для активізації інноваційної діяльності всіх учасників проектної взаємодії.

          Електронні матеріали конкурсу проектів методичного контенту педагогічної творчості (https://goo.gl/j8bGjR)

          Назад