Назад (Не)конференція міжнародного вчительського руху EdCamp «Учительство й учнівство» EdCamp – спільнота відповідального вчительства
30 березня 2018 року на базі Чернігівського обласного педагогічного ліцею для обдарованої сільської молоді Чернігівської обласної ради (далі – Ліцей) відбулась регіональна (не)конференція міжнародного вчительського руху EdCamp «Учительство й учнівство – мистецтво бути разом. For future!» у рамках проекту EdCamp Ukraine за участі заступника голови Чернігівської обласної державної адміністрації Наталії Романової, заступника начальника Управління освіти і науки облдержадміністрації Олени Соронович.
Зазначена подія стала можливою завдяки тому, що у поточному навчальному році Ліцей увійшов до переліку міні-EdCamp´ів, які було обрано у ході всеукраїнського конкурсу.
Довідково: формат EdCamp в Україні реалізується через національні (не)конференції, які щоразу збирають педагогів з усієї країни, а також міні-EdCamp’и – для педагогічних спільнот міст і сіл у регіонах.
EdCamp Ukraine – це унікальна платформа професійного зростання для вчительства України, яка ґрунтується на принципах:
- безкоштовності,
- незалежності,
- вільної ініціативи,
- програма визначається у день проведення,
- кожний і кожна можуть стати спікерами,
- діє закон «про дві ноги».
Завдяки новому дискусійному формату (не)конференція підпорядковується закону «про дві ноги»: учасниці й учасники самостійно визначають програму й хід заходу. Після завершення EdCamp всі відчувають так званий «ефект довгого хвоста» – це виявляється у продовженні дискусій і спільній діяльності педагогів.
Участь у заході взяли 68 зареєстрованих учасників, педагогічний колектив Ліцею, гості, зацікавлені сторони.
Робота (не)конференції проходила за трьома експертними паралелями (у кожній з яких по 5 експертів та локацій) за участі представників активної педагогічної спільноти з Київської, Сумської, Херсонської, Чернігівської областей, міст Києва та Тернополя.
У першій паралелі були представлені інноваційні підходи до формування життєстійкості старшокласників у процесі вивчення української мови та літератури, Нова українська школа, інклюзивно-ресурсний центр, інтеграція природничих наук, початкова школа: освіта для життя.
Другу паралель присвячено формуванню медіаграмотності сучасного вчительства, соціально-емоційним компетенціям ХХІ століття у контексті концепції Нової української школи, демократичному врядуванню в школі, ідеям для повного апгрейду уроку з англійської мови.
Після проведення першої та другої паралелі відбулось:
- формування учительської паралелі;
- майстер-клас від учнівства «Майстерня білих ворон»;
- благодійна акція (спільнокошт – альбом подарунків);
- оголошення спікерів та спікерок учительської паралелі.
Наприкінці (не)конференції проведено панельну дискусію «Освіта ХХІ століття. Якою її бачить сучасне суспільство?».
Під час офіційного закриття міні-EdCampу відбулося вручення сертифікатів учасникам та фінальна акція «Долоньки змін».
Довідково з історії виникнення. EdCamp уперше проведено у 2010 році натхненними едукаторами із США. На сьогодні 1500 заходів у 28 країнах світу об’єднали учителів і різноманітних стейкхолдерів освітнього процесу з усіх куточків землі для відкритого обміну педагогічним досвідом («Пригоди ворон»), співпраці й вирішення спільних завдань.
За два останні роки існування відбулися перша, друга та третя національні освітні події, що раз на рік у місті Харкові збирають тисячу педагогів з усієї країни. Четверта національна (не)конференція для шкільних педагогів EdCamp Ukraine 2018 відбудеться 02-03 липня цього року.
Назад |