Анонси
     

     






           
           

          Назад

          Організація роботи опорних навчальних закладів освітніх округів в умовах реформування освіти

          16 серпня проведено черговий обласний семінар директорів опорних навчальних закладів на тему: «Створення нової української школи для забезпечення рівного доступу до якісної освіти – стратегія освітньої політики». У Чернігівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського зібралися директори опорних навчальних закладів освітніх округів. Предметом обговорення учасників семінару стала організація ефективної роботи опорної школи відповідно до нової редакції Положення про освітній округ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 20 січня 2016 року №79.

          Семінар відкрив Анатолій Заліський, ректор Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського, кандидат філософських наук, професор. Він акцентував увагу присутніх на перспективах розвитку освітньої галузі в умовах децентралізації та на змісті роботи інституту щодо науково-методичного забезпечення підвищення кваліфікації директорів шкіл.

          Світлана Жук, начальник відділу розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації, проаналізувала участь навчальних закладів у конкурсі на кращий проект опорної школи, діяльність опорних навчальних закладів. Вона зазначила, що наказом Управління освіти і науки створено робочу групу для розробки редакції проекту обласного Положення про освітні округи у якому важливо врахувати специфіку організації діяльності навчальних з

          акладів області. Для підготовки цього документа важливо врахувати пропозиції директорів-практиків, які очолюють опорні навчальні заклади області.

          У своєму виступі Ірина Усік, завідувач відділу керівних кадрів та координації діяльності методичних кабінетів (центрів) ОІППО імені К.Д. Ушинського порушила проблему організації управлінської діяльності в опорній школі на засадах антикризового менеджменту. Вона зазначила, що в умовах кардинальних змін, що відбуваються в державі, освіта і школа не можуть існувати за межами реформаційних процесів.

          У обговоренні проблеми «Яким має бути опорний навчальний заклад?» активну участь взяли Зінаїда Москаленко, директор Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Христини Алчевської Борзнянської районної ради, Людмила Приходько, заступник директора з науково-методичної роботи Ніжинської гімназії №3 Ніжинської міської ради, Світлана Хоменко, директор Городнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Городнянської районної ради, Олександр Щербина, директор Щорської районної гімназії Щорської районної ради, Людмила Музиченко, заступник директора з виховної роботи Ічнянської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 Ічнянської районної ради. У своїх виступах керівники поділилися досвідом управлінської діяльності щодо раціонального використання варіативної частини навчального плану у відповідності до профілів навчання, розкрили складові результативної роботи навчального закладу, організації системи національного виховання учнівської молоді, оновлення матеріально-технічної бази опорного навчального закладу для надання якісних освітніх послуг та ролі Інтернет-ресурсу для ефективної роботи опорної школи.

          Віталій Ралко, директор Бобровицької ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Бобровицької районної ради, дипломант ІІІ етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінації «Директор школи» розкрив сучасні вимоги до професійної компетентності директора навчального закладу. Сергій Лебедко, директор Ріпкинської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Ріпкинського району презентував діяльність навчального закладу, який став переможцем конкурсу на кращий проект опорної школи.

          У ході семінару директори навчальних закладів підняли низку проблем, зокрема, щодо прийняття рішень органами місцевого самоврядування про створення освітніх округів, опорних шкіл, філій та оновлення їх матеріально-технічної бази, існування опорного закладу за умови відсутності філії, конкретизації в нормативних документах процедури призначення завідувача філії, внесення змін до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, обслуговування шкільних автобусів, наявності коштів на ремонт комп’ютерів та інші.

          На завершення семінару Надія Єрмак, методист відділу керівних кадрів та координації діяльності методичних кабінетів (центрів) ОІППО імені К.Д. Ушинського зупинилася на перспективах співпраці директорів опорних навчальних закладів та методистів відділу.

          Назад

           

          Офіційна сторінка

           

           
           

           
           

           
           
           
           
           
          http://www.sqe.gov.ua/index.php/uk-ua/